مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-18سياسي

«خودباوری» رمز موفقیت های دولت سیزدهم است


درون گرایی و توجه به ظرفیت های داخلی یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که دولت سیزدهم نسبت به سایر دولت ها دارد، همه شما مستحضر هستید در دولت های قبلی طوری القا کرده بودند که توسعه کشور بدون حضور غربی ها امکان پذیر نیست.

- ایسنا/قم استاندار قم گفت: درون گرایی و توجه به ظرفیت های داخلی یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که دولت سیزدهم نسبت به سایر دولت ها دارد، همه شما مستحضر هستید در دولت های قبلی طوری القا کرده بودند که توسعه کشور بدون حضور غربی ها امکان پذیر نیست.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، سیدمحمد آقامیری جمعه شب در بازدید از نمایشگاه روایت پیشرفت که در قم در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه های مختلف با حضور 10 وزارتخانه به همت مرکز ارتباطات دولت و روحانیت به میزبانی قم در حال برگزاری است.

وی افزود: مسئله ای که باید مورد توجه قرار گیرد برای تحقق امر جهاد تبیین، کلیه اقدامات دولت باید پیوست رسانه ای داشته باشد، این پیوست رسانه ای همان جهاد تبیینی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

استاندار قم تصریح کرد: در دولت آیت الله رییسی اقدامات و دستاوردهای بزرگی رقم خورده که باید برای مردم تبیین شود، یکی از ویژگی های ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خودباوری» رمز موفقیت های دولت سیزدهم است

«خودباوری» رمز موفقیت های دولت سیزدهم است