مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 15:152023-10-28سياسي

ارتش در مسیر تحکیم اقتدار نظام حرکت می کند


ارتش در مسیر تحکیم اقتدار نظام حرکت می کند.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: ارتش در مسیر تحکیم اقتدار نظام حرکت می کند.

دکتر فرزاد مخلص الائمه ششم آبانماه 1402 در نشست ستاد معین اقتصاد دریا و صنایع دریامحور استان مرکزی که با حضور فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار کرد: دریادلان ارتش جمهوری اسلامی با مجموعه اقدامات خود از دوران دفاع مقدس تا امروز، در جهت افزایش و تحکیم اقتدار نظام جمهوری اسلامی حرکت کرده اند که این اقدامات شایسته قدردانی است.

وی با اشاره به سفر به دور دنیا توسط ناوگروه 86 ارتش گفت: این ماموریت افتخاری بزرگ برای کشور به شمار می رود چراکه سفری اقتدارآمیز درست در دوران تحریم صورت گرفت و به معنای واقعی هیمنه و ابهت نظام استکبار جهانی را تحقیر کرد.

استکبار جهانی با محوریت آمریکا و صهیونیسم مسیحی با جبهه حق وارد یک نبرد شده اند و ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند این اقتدار آن هم دورتر از مرزهای جغرافیایی مان هستیم.

مخلص الائمه تصریح کرد: در سال گذشته و امسال به همت فعالان اقتصادی و صنعتی استان مرکزی، به عنوان قطب صنعتی کشور، افتخاراتی را رقم زدیم به شکلی که رتبه دوم اشتغال ترکیبی کشور به این استان تعلق گرفت و جهش خوبی در حوزه اشتغال و کاهش بیکاری حاصل شد و رتبه برتر در راه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش در مسیر تحکیم اقتدار نظام حرکت می کند

ارتش در مسیر تحکیم اقتدار نظام حرکت می کند