مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-05سياسي

حدنگاری اراضی به ارتقاء نظم قضایی کمک می کند


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در دیدار با مسئول سازمان بسیج حقوقدانان کرمان بر ضرورت استفاده از ظرفیت این سازمان در امر حدنگاری پهنه های استان و بویژه مناطق جنوبی تاکید کرد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در دیدار با مسئول سازمان بسیج حقوقدانان کرمان بر ضرورت استفاده از ظرفیت این سازمان در امر حدنگاری پهنه های استان و بویژه مناطق جنوبی تاکید کرد.

سیدمهدی هاشمی 14 آبان ماه در این دیدار حدنگاری را یک ضرورت عنوان و تصریح کرد: صدور اسناد مالکیت حدنگار موجب امنیت خاطر مالکان و جلوگیری از جرائم حوزه املاک می شود و یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری به شمار می آید.

وی افزود: پیرو سفر هفته گذشته معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به شهرستان های جنوبی استان، در حال حاضر حدنگاری مناطق جنوبی در اولویت کاری اداره کل ثبت اسناد قرار دارد.

مدیرکل ثبت استان روحیه بسیجی را بسیار راهگشا دانست و اظهار کرد: به منظور تسریع در فرآیند حدنگاری شهرستان های جنوب استان، در نظر داریم در یک اقدام جهادی نقشه برداران شاغل در ادارات ثبت سراسر استان را جهت نقشه برداری رایگان، به این مناطق اعزام کنیم.

وی با ابراز امیدواری از اثربخشی مطلوب این شیوه حدنگاری گفت: ان شاءالله این اقدام جهادی، نتایج مطلوبی در پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدنگاری اراضی به ارتقاء نظم قضایی کمک می کند

حدنگاری اراضی به ارتقاء نظم قضایی کمک می کند