مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-20سياسي

نشست تخصصی جبهه رسانه ای انقلاب در بزرگترین استان کشور برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو،  امین رجایی در جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه استان کرمان با تبریک فرارسیدن هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم غزه افزود: - مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه ثارالله استان کرمان گفت: برخی نظام مسائل استان در بخش های رسانه ای و عمرانی در نشست تخصصی جبهه رسانه انقلاب در دانشگاه شهید باهنر بررسی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو،  امین رجایی در جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه استان کرمان با تبریک فرارسیدن هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم غزه افزود: رسانه ها نقش مهمی در نشان دادن این مظلومیت مردم فلسطین و اقدامات وحشیانه رژیم کودک کش اسراییل دارند.

وی با تاکید بر اینکه نباید از کنار این اقدامات ددمنشانه اسراییل و آمریکا بی تفاوت بود گفت: راهپیمایی اخیر مردم کرمان در حمایت از مردم مظلوم غزه بسیار باشکوه بود و کار رسانه است که این حضور حماسی مردم را به دنیا نشان دهد و خوشبختانه رسانه های کرمان به خوبی عمل کردند.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اتفاق اخیر در دانشگاه شهید باهنر کرمان و ممانعت از ورود خبرنگاران و همچنین برخورد فیزیکی حراست دانشگاه با خبرنگار خبرگزاری تسنیم افزود: از همان ابتدا که متوجه شدیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تخصصی جبهه رسانه ای انقلاب در بزرگترین استان کشور برگزار می شود

نشست تخصصی جبهه رسانه ای انقلاب در بزرگترین استان کشور برگزار می شود