مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 16:402023-10-23بين الملل

افشاگری واشنگتن پست از همدستی سیا و اوکراین در ترور دختر اندیشمند روس


روزنامه واشنگتن پست در مقاله ای به ابعاد تازه ای از قتل «داریا دوگینا» خبرنگار روس و دختر مغز متفکر کرملین پرداخته است؛ مطلبی که در آن افشا شده که «اوکراین با همکاری عمیق سازمان سیا» دست به چنین قتلی زده است.

- روزنامه واشنگتن پست در مقاله ای به ابعاد تازه ای از قتل داریا دوگینا خبرنگار روس و دختر مغز متفکر کرملین پرداخته است؛ مطلبی که در آن افشا شده که اوکراین با همکاری عمیق سازمان سیا دست به چنین قتلی زده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق آنچه منابع اوکراینی روزنامه واشنگتن پست گزارش داده اند، بمبی در یک محفظه مخفی در خودرو داریا دوگینا کار گذاشته شده بود و این بمب توسط زنی به همراه یک دختر 12 ساله قاچاق شده بود.

واشنگتن پست در مقاله اش می نویسد: این عملیات توسط سرویس امنیتی اوکراین (SBU) ترتیب داده شد.

مقاماتی که جزییات این عملیات را فاش کردند، گفتند که این بمب در یک قفس گربه جاساز شده بود؛ موضوعی که پیش از این فاش نشده بود.

داریا دوگینا دختر الکساندر دوگین، کهنه سرباز و مفسر سیاسی روسی، در ماه اوت 2022 در پی انفجار مهیب خودرویش در نزدیکی مسکو کشته شد.

این روزنامه آمریکایی می گوید: طبق گفته مقامات فعلی و سابق اوکراین و آمریکا، این ماموریت شامل عوامل اوکراینی بوده است و این عوامل با همکاری نزدیک سازمان سیا تشکیل و زیر نظر همین سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری واشنگتن پست از همدستی سیا و اوکراین در ترور دختر اندیشمند روس

افشاگری واشنگتن پست از همدستی سیا و اوکراین در ترور دختر اندیشمند روس