مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 12:202023-11-09سياسي

ارائه تسهیلات تشویقی ازدواج به متولدین دهه 60


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معصومه فلاحیان اظهار داشت: معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با هدف تشویق و ترغیب دختران و پسران بازمانده از ازدواج متولد دهه 60 به تشکیل خانواده، - معاون بررسی های راهبردی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، از ارائه تسهیلات تشویقی ازدواج به متولدین دهه 60 ساکن در روستا و شهر زیر 20 هزار نفر جمعیت، خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معصومه فلاحیان اظهار داشت: معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با هدف تشویق و ترغیب دختران و پسران بازمانده از ازدواج متولد دهه 60 به تشکیل خانواده، اقدام به طرح ریزی و اجرای برنامه تسهیل ازدواج جوانان متولد دهه 60 در روستا ها و شهر های زیر بیست هزار نموده است.

وی افزود: در این طرح متولدین دهه 60 ساکن در مناطق روستایی و شهر های زیر 20 هزار نفر جمعیت در صورت ازدواج و احراز شرایط از تسهیلات ازدواج، خرید اقساطی جهیزیه و اشتغال برخوردار می شوند.

فلاحیان یادآور شد: سقف 100 میلیون تومانی تسهیلات ازدواج، خرید اقساطی جهیزیه به مبلغ 200 میلیون تومان و وام اشتغال 200 میلیون تومان و مضاف بر تسهیلات مصوب بانک مرکزی بابت ازدواج و فرزند آوری از جمله این تسهیلات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات تشویقی ازدواج به متولدین دهه 60

ارائه تسهیلات تشویقی ازدواج به متولدین دهه 60