مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:052023-10-30حوادث

بیش از 19 هزار لیتر مواد شوینده تقلبی در گرمسار کشف شد


جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف بیش از 19 هزار لیتر مواد شوینده تقلبی و دستگیری یک نفر در این رابطه در شهرستان گرمسار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدعلی میراحمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان گرمسار، یک کارگاه تولید و بسته بندی مواد شوینده تقلبی در شهرک صنعتی ایوانکی شناسایی شد و رسیدگی به آن در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس اطلاعات گرمسار پس از تحقیقات تکمیلی و اطمینان از صحت و سقم موضوع، با هماهنگی قضایی به همراه مأموران انتظامی پاسگاه جنت آباد و کارشناسان اداره استاندارد این شهرستان، به کارگاه مورد نظر ورود پیدا کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان بیان کرد: در بررسی اولیه مشخص شد که یک نفر سودجو که این کارگاه را اجاره کرده بود، مواد شوینده ساختگی و بی کیفیت و غیراستاندارد را تهیه و در بسته بندی برندهای معروف توزیع کرده بود.

میراحمدی تصریح کرد: در بازرسی از این کارگاه، 19 هزار و 335 لیتر مواد شوینده تقلبی و غیراستاندارد شامل مایع دستشویی، ظرفشویی و شامپو تقلبی در بسته بندی هایی با نام و نشان معتبر کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 19 هزار لیتر مواد شوینده تقلبی در گرمسار کشف شد

بیش از 19 هزار لیتر مواد شوینده تقلبی در گرمسار کشف شد