مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-18سياسي

نقش موثر دانشجویان به عنوان حلقه های میانی در حل مشکلات جامعه


رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها، نقش دانشجویان به عنوان حلقه های میانی در حل مشکلات جامعه را موثر دانست و گفت: 800 مجموعه دانشجویی سراسر کشور در فضای دانشگاهی شناسایی شده اند که در نشست دو روزه عملکرد آن ها بررسی شد و به این نتیجه رسیدیم که فعالیت .

- رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها، نقش دانشجویان به عنوان حلقه های میانی در حل مشکلات جامعه را موثر دانست و گفت: 800 مجموعه دانشجویی سراسر کشور در فضای دانشگاهی شناسایی شده اند که در نشست دو روزه عملکرد آن ها بررسی شد و به این نتیجه رسیدیم که فعالیت گروه های جهادی قابلیت حل مشکلات درون جامعه را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مصطفی رستمی، رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها در مراسم تجلیل از گروه های جهادی که امروز با حضور رییس مجلس شورای اسلامی در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی فرصت بروز مسیر و طراحی دین برای حرکت جامعه به سمت قله های ارمانی اسلام بود، افزود: موضوع مشارکت دادن آحاد انسان ها در حرکت های خیر و خوب یکی از قله های رسیدن به اسلام بود و تعاون و مجاهدت به عنوان 2 کلید واژه انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی در سال 97 بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را مطرح کردند و آن را مختص جوانان دانستند و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر دانشجویان به عنوان حلقه های میانی در حل مشکلات جامعه

نقش موثر دانشجویان به عنوان حلقه های میانی در حل مشکلات جامعه