مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 14:202023-10-26سياسي

مهمترین تصمیم در مورد حقوق بازنشستگان! مبنای محاسبه حقوقها مشخص شد


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد و حتی اگر تغییر مبنای محاسبه حقوق بازنشستگی از 2سال به 5سال آخر خدمت در کمیسیون تلفیق تصویب شود، - جی پلاس؛ سید مهدی فرشادان، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در رابطه با پیشنهاد دولت در لایحه برنامه هفتم توسعه مبنی بر محاسبه حقوق بازنشستگی کارکنان دولت بر اساس 5سال آخر گفت: تغییر مبنای محاسبه حقوق بازنشستگی از 2سال به 5سال آخر خدمت، پیشنهاد دولت است.

او بیان کرد: محاسبه حقوق بازنشستگان بر مبنای 5سال آخر با توجه به وضعیت نامناسب صندوق های بازنشستگی و از نظر منابع مالی به نفع دولت تمام می شود و به همین علت دولت این پیشنهاد را در لایحه برنامه هفتم توسعه آورده است.

فرشادان ادامه داد: نظر قاطبه نمایندگان مجلس آن است که ملاک محاسبه حقوق بازنشستگی، وضعیت فعلی یعنی بر مبنای 2سال آخر خدمت باشد و به 5سال آخر خدمت تغییر نکند.

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه محاسبه حقوق بازنشستگان بر مبنای 5سال آخر در مجلس مقبولیت کافی ندارد، گفت: علت مخالفت اغلب نمایندگان مجلس با تغییر مبنای محاسبه حقوق بازنشستگی از 2سال به 5سال آخر خدمت آن است که این کار از نظر پاداش پایان خدمت به ضرر بازنشستگان تمام می شود و باعث می شود حقوق بازنشستگی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین تصمیم در مورد حقوق بازنشستگان! مبنای محاسبه حقوقها مشخص شد

مهمترین تصمیم در مورد حقوق بازنشستگان! مبنای محاسبه حقوقها مشخص شد