موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 16:252023-11-04بين الملل

کاخ سفید: بودجه اوکراین رو به اتمام است


سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که بودجه آمریکا برای ارسال بسته های حمایت نظامی و مالی به اوکراین رو به پایان است و از کنگره خواست تا با درخواست واشنگتن برای تخصیص منابع بیشتر موافقت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارین ژان پی یر، سخنگوی کاخ سفید گفت که پنتاگون یک بسته حمایتی جدید برای اوکراین اعلام کرده که ارزش آن 425 میلیون دلار است و شامل موشک های هایمارس و ناسامز ، گلوله توپخانه و دیگر تجهیرات نظامی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری راشا تودی، ژان پی یر اشاره کرد که این بسته تقریباً بودجه طرح حمایت امنیتی اوکراین را به اتمام می رساند.

او گفت که گرچه هنوز کاخ سفید می تواند با استفاده از اختیارات رییس جمهوری آمریکا بدون تایید کنگره تسلیحات مضاعفی برای اوکراین فرستاده و نیازهای نظامی فوری کی یف را برآورده کند؛ اما آمریکا شروع به کوچک تر کردن این نوع حمایت های خاص کرده که بتواند تا مدت زمان بیشتری به حمایت از این کشور ادامه دهد.

او با اشاره به این امر، از کنگره آمریکا خواست تا با تصویب درخواست بودجه مضاعف جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا، این پیام مهم را به جهان مخابره کند که ایالات متحده در کنار اوکراین ایستاده است.

در ماه گذشته میلادی دولت بایدن از قانونگذاران آمریکایی خواست تا با تصویب یک بسته امنیتی با ارزش تقریبی 100 میلیارد دلار موافقت کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سفید: بودجه اوکراین رو به اتمام است

کاخ سفید: بودجه اوکراین رو به اتمام است