مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-12فرهنگي

از «بک تو تئاتر» افشاریان تا سلطه «قدس» بر تئاترشهر


این روزها هنر نمایش شرایط خوبی را سپری می کند، شرایطی که هنرمندان بسیاری را مجاب کرده تا فعالیت بیشتری را در تئاتر تجربه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، تئاتر روزهای شلوغی را سپری می کند، مخاطبان هنر نمایش صندلی های تماشاخانه ها را پر می کنند و هنرمندان هم آثار مختلفی را با تنوعی بسیار روی صحنه می برند.

آثار روی صحنه دستاورد هنرمندان بسیاری است، از قدیمی تر های تئاتر گرفته تا جوانانی که اولین فعالیت هایشان در تئاتر را در روزهای خوب آن تجربه می کنند.

روزگاری بود که کرونا چراغ تئاتر را خاموش کرده بود و این اتفاق باعث شد تا هنرمندان کمی در تماشاخانه ها فعالیت کنند، مگر افرادی که می خواستند هنر نمایش را زنده نگه دارند.

حالا امروز با بهبود شرایط تئاتر و بازگشت مخاطب و البته فروش به این هنر تعداد زیادی از اهالی آن به تماشاخانه های کشور بازگشته اند، حتی شاید تعدادی از این تئاتری ها با چند کار هم زمان به فعالیت در نمایش پرداخته اند.

بک تو تئاتر شاید یکی از پرکارترین های تئاتر این روزها سجاد افشاریان باشد، هنرمندی که البته در دوران کرونا هم  بک تو بلک را روی صحنه برد و در سال جاری هم فعالیت بسیاری را در تئاتر انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از «بک تو تئاتر» افشاریان تا سلطه «قدس» بر تئاترشهر

از «بک تو تئاتر» افشاریان تا سلطه «قدس» بر تئاترشهر