مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 08:152023-10-25سياسي

گلریزانی 30 میلیارد ریالی خیرین فارس برای کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد


آیین تجلیل و تقدیر از خیران و یاوران ستادیه فارس به همراه جشن گلریزان برای جمع آوری کمک های آزادسازی زندانیان جرام غیر عمد به همت ستاد دیه استان فارس و در محل تالار اجتماعات شهید دستغیب اداره کل زندان های استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام سید کاظم موسوی رییس کل دادگستری فارس در این جشن و گلریزان با بیان اینکه استان فارس، دیار خیران و نیکوکارانه است گفت: ما وظیفه داریم نسبت به انتقال نسل به نسل فرهنگ نیکوکاری گذشت و احسان در این استان اقدام نماییم.

  حجت الاسلام سید کاظم موسوی کمک های خیرین  برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعم به ستادی استان فارس را از جمله سنت های حسنه ای دانست  و تصریح کرد:  حفظ و انتقال فرهنگ آن به نسلهای بعد یک  ارزش والاست و این هماییش ها و تجلیل از خیران و یاوران ستاد دیه نیز به همین منظور و در راستای تکریم احسان و احسان گران انجام می پذیرد.

  رییس هیأت امنای ستاد دیه استان فارس با بیان اینکه هم اکنون نزدیک به هزار زندانی جرام غیر عمد با بدهی بیش از 380 میلیارد تومان در زندان به سر می برند گفت: از این تعداد 47 نفر زندانیان زن هستند که دارای خانواده می باشند و حضور آنان در زندان،  تبعات بسیاری را برای خانواده فرزندان و بستگانشان به وجود آورده است، لذا ما از خیرین فهیم استان تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلریزانی 30 میلیارد ریالی خیرین فارس برای کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد

گلریزانی 30 میلیارد ریالی خیرین فارس برای کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد