مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 17:402023-11-06بين الملل

هشدار گزارشگر ویژه سازمان ملل به انگلیس


گزارشگر ویژه سازمان ملل ضمن هشدار به دولت انگلیس درباره نقض قوانین بین المللی در خصوص فقرزدایی در این کشور، خواستار افزایش هزینه های کمک رفاهی برای مردم انگلیس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی به نقل از ستاد حقوق بشر، نماینده سازمان ملل متحد در امور فقر با تاکید بر اینکه سطح فقر در انگلیس قابل قبول نیست و دولت این کشور ناقض قوانین بین المللی در این زمینه است، از وزرای انگلیس خواست تا ارائه کمک های رفاهی را افزایش دهند.

اولیویه دی شوتر ، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور فقر شدید و حقوق بشر، به تحقیقاتی اشاره کرد که نشان می دهند پرداخت های اعتبار جهانی 85 پوند در هفته، برای بزرگسالان مجرد بالای 25 سال است که این مبلغ به شدت ناکافی است.

وی سیستم رفاهی انگلیس را به یک سطل سوراخ تشبیه کرد و در مصاحبه ای با گاردین با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازنماینده قبلی سازمان ملل فیلیپ آلستون درخصوص تحقیر سیستماتیک بخش قابل توجهی از جمعیت این کشور از سوی دولت محافظه کار انگلیس، گفت: اوضاع بدتر شده است .

از سوی دیگر دولت انگلیس در پاسخ به این موضع گیری اصرار داشت که قوانین بین المللی را زیر پا نگذاشته و از زمانی که محافظه کاران قدرت را به دست گرفتند، فقر مطلق کاهش یافته است و به هزاران نفر کمک می کند تا شغل پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار گزارشگر ویژه سازمان ملل به انگلیس

هشدار گزارشگر ویژه سازمان ملل به انگلیس