مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 23:352023-11-21اقتصادي

مشارکت 1210 نفر در اجرای طرح های پایلوت یکپارچه سازی اراضی لرستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: 1210 نفر در اجرای طرح های پایلوت مشارکت دارند و در این راستا شهرستان دلفان با 500 مالک در صدر بوده و به عنوان پیشرو در سطح کشور است.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: 1210 نفر در اجرای طرح های پایلوت مشارکت دارند و در این راستا شهرستان دلفان با 500 مالک در صدر بوده و به عنوان پیشرو در سطح کشور است.

  سید عماد شاهرخی امروز، سی ام آبان ماه در جلسه هم اندیشی کارگروه یکپارچگی اراضی لرستان اظهار کرد: یکی از سیاست های وزارت جهاد کشاورزی هویت بخشی به کشاورزان است، که این امر با صدور اسناد کشاورزی تحقق پیدا می کند.

وی ادامه داد: استفاده از تمامی ظرفیت ها و لزوم تسریع در امر تحقق برنامه ابلاغی وزیر جهاد کشاورزی در زمینه رفع تداخلات و صدور اسناد کشاورزی لازم و ضروری است.

شاهرخی تصریح کرد: یکی از اهداف مهم طرح رفع تداخل، پایان بخشیدن به دغدغه های کشاورزان و سهولت بخشیدن به صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی و بهبود تولیدات کشاورزی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد: بیش از 70 درصد رفع تداخل در دولت سیزدهم صورت گرفته و برنامه ریزی وزارت جهاد بر این مبنا است که تا پایان سال رفع تداخلات اراضی به اتمام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 1210 نفر در اجرای طرح های پایلوت یکپارچه سازی اراضی لرستان

مشارکت 1210 نفر در اجرای طرح های پایلوت یکپارچه سازی اراضی لرستان