مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-07اقتصادي

شهرک کشاورزی با 10 واحد صنعتی در کشت و صنعت ایجاد می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: بنا شد یک شهرک بخش خصوصی با 10 واحد صنعتی در مجموعه کشت و صنعت ایجاد شود که با سرمایه گذاری در استان بتواند در حوزه اشتغال نیز تاثیرگذار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگراری فارس از خرم آباد، سید عماد شاهرخی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشکلات فعالان حوزه کشاورزی استان، احصا و با درک صحیحی از موانع، به آنها رسیدگی می کنیم.

وی افزود: بر این باور هستیم که بخش خصوصی بعنوان محرک چرخ های اقتصاد، بار سنگینی را بر دوش دارد و برای رشد تولید با تمام توان در میدان است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه باید با دیدگاه ویژه و مثبتی همواره در کنار بخش خصوصی باشیم، افزود: تا موانع را از سر راه برداریم و بستر فعالیت و پویایی بیشتر تولیدکنندگان و بهره برداران را فراهم کنیم.

  شاهرخی تصریح کرد: بنا شد یک شهرک بخش خصوصی با 10 واحد صنعتی در مجموعه کشت و صنعت ایجاد شود که با سرمایه گذاری در استان بتواند در حوزه اشتغال نیز تاثیرگذار باشد.

وی بیان داشت: مقرر شد کار از طریق شرکت شهرک های صنعتی پیگیری شود و در ادامه سازمان جهاد کشاورزی لرستان نیز در زمینه تغییر کاربری، همکاری و مساعدت لازم را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک کشاورزی با 10 واحد صنعتی در کشت و صنعت ایجاد می شود

شهرک کشاورزی با 10 واحد صنعتی در کشت و صنعت ایجاد می شود