مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 20:102023-10-24بين الملل

آیا حمایت بایدن از «اسراییل» به قیمت انتخابات 2024 تمام خواهد شد؟


در جریان درگیری های کنونی میان فلسطین و رژیم صهیونیستی، جو بایدن، رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا به دلیل حمایت از این رژیم، از یک سو توسط جامعه یهودی-آمریکایی تشویق می شود و از طرف دیگر جوامع عرب و مسلمان با اقدامات این رییس جمهور مخالفند و حمایتش از .

- آیا حمایت بایدن از اسراییل به قیمت انتخابات 2024 تمام خواهد شد؟ در جریان درگیری های کنونی میان فلسطین و رژیم صهیونیستی، جو بایدن، رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا به دلیل حمایت از این رژیم، از یک سو توسط جامعه یهودی-آمریکایی تشویق می شود و از طرف دیگر جوامع عرب و مسلمان با اقدامات این رییس جمهور مخالفند و حمایتش از رژیم صهیونیستی را به عنوان خیانت تلقی می کنند؛ موضوعی که احتمالا باعث شکست او در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بن ساموئلز خبرنگار آمریکایی روزنامه هاآرتص که اغلب وقایع مربوط به خاورمیانه را پوشش می دهد، در تحلیلی برای این روزنامه نوشت: اگرچه جمعیت مسلمانانی که در ایالات متحده زندگی می کنند، 3.

45 میلیون نفر تخمین زده می شود و این رقم کمی بیش از یک درصد جمعیت این کشور را تشکیل می دهد اما این جوامع در ایالت های کلیدی مثل ویرجینیا، اوهایو، میشیگان، جورجیا و تگزاس گرد هم آمده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا حمایت بایدن از «اسراییل» به قیمت انتخابات 2024 تمام خواهد شد؟

آیا حمایت بایدن از «اسراییل» به قیمت انتخابات 2024 تمام خواهد شد؟