مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-18سياسي

طوفان الاقصی ؛ رژیم صهیونیستی را نابود کرد


مسئول عقیدتی سیاسی اردوگاه شهید رسولی ستاد ارتش جمهوری اسلامی، گفت: طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی و سیستم اطلاعاتی این رژیم را نابود کرد، شکستی که غیرقابل ترمیم است و روزبه روز این شکست در حال بیشتر شدن است.

- حجت الاسلام حسین تاجیک امروز در جمع راهپیمایان نوشهر که به دفاع از مردم مظلوم غزه و اعلام انزجار از رژیم کودک کش صهیونیستی در سراسر کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه خصلت اسراییل همانند عنکبوت که به خود هم رحم نمی کند، اظهار کرد: عنکبوت برای بقای خود هم نوع خود را رها می کند و اسراییل نیز حاضر نیست اسرای خود را از جبهه مقاومت تحویل بگیرد.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی سراسری امروز به حمایت از مردم مظلوم غزه افزود: در برهه ای از زمان هست که اسراییل به چند دلیل حمله را شروع کرد، یکی محک زدن مقاومت، دوم اینکه ببینند سران جدید مصر چقدر با انها هم پیمان هستند ودیگر اینکه ببیند مقاومت در آن حدی که گفته می شود هست!.

وی با تاکید بر اینکه اسراییل در باتلاق غزه گیر کرده است، تصریح کرد: اینکه اسراییل نتوانسته در حمله زمینی موفق شود از هوا بمباران می کند، نشان دهنده ضعف است و روی همه جنایتکاران را سفید کرده است.

مسئول عقیدتی سیاسی اردوگاه شهید رسولی ستاد ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به زنان و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی ؛ رژیم صهیونیستی را نابود کرد

طوفان الاقصی ؛ رژیم صهیونیستی را نابود کرد