مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 18:102023-11-12حوادث

بازداشت 3 تن از اراذل و اوباش سابقه دار سنندج


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان گفت : 3 نفر از اراذل و اوباش که شب گذشته در خیابان آبیدر شهر سنندج اقدام به عربده کشی و ایجاد خوف و هراس در میان شهروندان کرده بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمد جباری عصر امروز در جمع خبرنگاران در سنندج، اظهار کرد: ساعت 19 شب گذشته سه تن از اراذل و اوباش شهر سنندج به اسامی م.

ا – خ.

پ و ا .

ا در خیابان آبیدر اقدام به قدرت نمایی با شمشیر و انسداد معبر عمومی نمودند و موجب ایجاد خوف و هراس در میان شهروندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان تصریح کرد: به محض اطلاع از این جریان، بنده شخصا در معیت مامورین نیروی انتظامی و پلیس پاوا استان در محل حضور یافتم و متهمین که خودروی خود را رها کرده و پا به فرار گذاشته بودند، ظرف کمتر از 2 ساعت از ارتکاب جرم شناسایی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

جباری افزود : برای این افراد که سوابق متعدد کیفری در پرونده خود داشتند به اتهامات محاربه و اخلال در نظم و امنیت و آرامش عمومی در دادسرای عمومی و انقلاب سنندج پرونده قضایی تشکیل شده است.

وی از حضور به موقع مامورین فراجا و پلیس پاوای مرکز استان در محل تقدیر کرد و خطاب به افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت جامعه و شهروندان را دارند، گفت: دستگاه قضایی استان کردستان با این دسته از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 3 تن از اراذل و اوباش سابقه دار سنندج

بازداشت 3 تن از اراذل و اوباش سابقه دار سنندج