مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-21سياسي

دسترسی به خدمات مشاوره در محلات حاشیه نشین تسهیل شود


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی تاکید کرد: اقدامات لازم برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در استان انجام گرفته و لازم است در محلات حاشیه نشین دسترسی به خدمات مشاوره تسهیل شود.

- سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی: دسترسی به خدمات مشاوره در محلات حاشیه نشین تسهیل شود ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی تاکید کرد: اقدامات لازم برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در استان انجام گرفته و لازم است در محلات حاشیه نشین دسترسی به خدمات مشاوره تسهیل شود.

حیدر فتح زاده در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور معاون حقوق مالکیت فکری و دبیر مرجع ملی حقوق کودک برگزار شد، به تبیین وضعیت آسیب های اجتماعی در استان پرداخت و اظهار کرد: لازم است برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در محلات حاشیه نشین اقدامات لازم برای تسهیل دسترسی به خدمات مشاوره ای و اجتماعی انجام گیرد.

وی برگزاری دوره های آموزشی عینی و اقدامات عملیاتی مقتضی را در جامعه، برای مدیریت آسیب های اجتماعی به خصوص در سنین کودکان و نوجوانان ضروری دانست.

وی افزود: لازم است تسهیل گری های لازم در قوانین و مقررات مرتبط با جرائم کودکان و نوجوانان با رویکرد اصلاحی انجام گرفته و از فرزندان خانوارهای بی سرپرست که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی به خدمات مشاوره در محلات حاشیه نشین تسهیل شود

دسترسی به خدمات مشاوره در محلات حاشیه نشین تسهیل شود