مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 14:152023-10-28بين الملل

شاهد بی تفاوتی دلسردکننده جهانی در برابر جنایات وحشیانه اسراییل در غزه هستیم


دفتر نمایندگی ایران در اتحادیه اروپا انفعال جامعه جهانی در برابر جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را مایه تاسف و ناامیدکننده دانست.

- دفتر نمایندگی ایران در اتحادیه اروپا انفعال جامعه جهانی در برابر جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را مایه تاسف و ناامیدکننده دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگی ایران در اتحادیه اروپا در پیامی در شبکه مجازی ایکس با اشاره به انفعال جامعه بین المللی و مجامع بین المللی برای جلوگیری از انجام جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی در غزه گفت: مایه تاسف است که در حالی که رژیم بی قانونی مثل اسراییل همه جنایات وحشیانه را به طور همزمان تداوم می بخشد، شاهد لایه دلسردکننده ای از بی تفاوتی جهانی هستیم که قداست قوانین بین المللی را درهم می شکند و اجازه می دهد نسل کشی بدون مجازات ادامه یابد.

در ادامه جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، جمعه شب جنگنده های این رژیم یک برج مسکونی در حی الشاطی واقع در غرب غزه را بمباران کرده و 100 نفر به شهادت رسیدند.

منابع خبری اعلام کردند که آوارگان فلسطینی در این برج پناه برده بودند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی اعلام کردند که رژیم صهیونیستی در حملات جمعه شب علیه مردم غزه از بمب های ممنوعه فسفر سفید استفاده کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد بی تفاوتی دلسردکننده جهانی در برابر جنایات وحشیانه اسراییل در غزه هستیم

شاهد بی تفاوتی دلسردکننده جهانی در برابر جنایات وحشیانه اسراییل در غزه هستیم