مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-08اجتماعي

دادگستری البرز 25 کودک بازمانده از تحصیل را به آموزش و پرورش ارجاع داد


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز گفت که پیگیری های انجام شده، در شش ماهه نخست سال جاری، 25 کودک بازمانده از تحصیل به مراجع ذیصلاح ارجاع شدند.

- ایسنا/البرز معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز گفت که پیگیری های انجام شده، در شش ماهه نخست سال جاری، 25 کودک بازمانده از تحصیل به مراجع ذیصلاح ارجاع شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست هم اندیشی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز با حضور نمایندگانی از اداره کل آموزش و پرورش استان، اداره کل بهزیستی استان و دفتر حمایت از کودکان، زنان و خانواده دادگستری کل استان با هدف حمایت و بازگرداندن کودکان بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش و ارائه راهکارهای برون رفت از این معضل برگزار شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز در حاشیه این نشست به اهمیت تحصیل کودکان و نوجوانان در جامعه اشاره کرد و گفت: برای داشتن جامعه ای سالم با نیروی انسانی توانمند، باید زمینه حضور و ماندگاری کودک و نوجوان در مدارس فراهم شود.

فرید نجف نیا مدرسه را بهترین سنگری که می تواند بچه ها را در برابر آسیب های اجتماعی مصون کند، دانست و گفت: دانش آموزان، بی دفاع ترین قشر جامعه در برابر آسیب های اجتماعی هستند و اداره کل آموزش و پرور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگستری البرز 25 کودک بازمانده از تحصیل را به آموزش و پرورش ارجاع داد

دادگستری البرز 25 کودک بازمانده از تحصیل را به آموزش و پرورش ارجاع داد