مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 22:402023-11-07اجتماعي

مسدود شدن محور گالیکش به پارک ملی گلستان/ هموطنان نزدیک رودخانه ها نشوند


مدیرکل مدیریت بحران گلستان از مسدود شدن محور گالیکش به پارک ملی گلستان خبر داد و گفت: هموطنان برای در امان ماندن از هرگونه حادثه، به رودخانه ها نزدیک نشوند.

- ایسنا/گلستان مدیرکل مدیریت بحران گلستان از مسدود شدن محور گالیکش به پارک ملی گلستان خبر داد و گفت: هموطنان برای در امان ماندن از هرگونه حادثه، به رودخانه ها نزدیک نشوند.

نعمت الله حاجی زاده شامگاه سه شنبه،16 آبان ماه 14021 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی صدور هشدار سطح نارنجی شماره 9 سازمان هواشناسی و تغییر شرایط جوی از ظهر امروز در اقصی نقاط گلستان، بیشتر مناطق شرق استان به ویژه مناطق مشترک گلستان با استان های سمنان و خراسان شمالی، تحت تأثیر این سامانه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با توجه به شدت بارش ها در منطقه شرق استان به ویژه در پارک ملی گلستان، به دلیل طغیان رودخانه ها و بالا آمدن سطح آب تا مسیرهای مواصلاتی، تا اطلاع ثانوی تردد در محور گالیکش به پارک ملی گلستان ممنوع شد، ادامه داد: در منطقه اولنگ رامیان انسداد موقتی مسیر را داشتیم که با اقدامات انجام شده، در کمتر از یک ساعت مسیر بازگشایی شد و هم اکنون تردد جریان دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان با تأکید بر اینکه در برخی مناطق کوهستانی نیز برای مدت کوتاهی مسدودی مسیر داشتیم که رفع انسداد شد، افزود: د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدود شدن محور گالیکش به پارک ملی گلستان/ هموطنان نزدیک رودخانه ها نشوند

مسدود شدن محور گالیکش به پارک ملی گلستان/ هموطنان نزدیک رودخانه ها نشوند