مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 16:202023-11-19سياسي

برگزاری مسابقات مهارت آموزی سربازان وظیفه در خراسان جنوبی


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از برگزاری مسابقات مهارت آموزی سربازان وظیفه به صورت سه مرحله ای (استانی، سازمانی و کشوری) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: مسابقات مهارت آموزی سربازان با محوریت قرارگاه مرکزی مهارت آموزی در 15 رشته مهارتی طی 3 مرحله  استانی ،سازمانی و کشوری در آذرماه برگزار می شود.

  وی گفت: این مسابقات در 15 رشته آمادگی جسمانی، نرم افزار برنامه نویسی، عکاسی دیجیتال، تعمیرکارسخت افزار تلفن همراه، پیرایشگری، آشپزی سنتی، تعمیرکاربرق خودرو و غیره برگزار خواهد شد.

  وی افزود: برابر تدابیر ابلاغی سربازانی که در سازمان نیروهای مسلح در حال انجام دوره ضرورت می باشند می توانند مهارت های شغلی را طبق علاقه مندی هایی که دارند کسب کرده و گواهینامه معتبر را در این خصوص دریافت نمایند تا بعد از پایان خدمت سربازی بتوانند در محیط کار واقعی حضور پیدا کنند.

  فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در ادامه گفت:در قرارگاه  مهارت آموزی تسهیلاتی به سربازان داده خواهد شد که این تسهیلات در رابطه با سربازانی که  از سال های 1398 تا 1402 این گواهینامه معتبر را در رده های نظامی، انتظامی و سازمان های وابسته به نیروهای مسلح  کسب کرده باشند می توانند به محل خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات مهارت آموزی سربازان وظیفه در خراسان جنوبی

برگزاری مسابقات مهارت آموزی سربازان وظیفه در خراسان جنوبی