مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-01سياسي

اعمال محدودیت های ترافیکی ویژه سفر رییس جمهور به سنندج


رییس پلیس راهور استان کردستان گفت: با توجه به سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان، محدودیت های ترافیکی طی امروز و فردا در برخی از نقاط شهر سنندج اعمال می شود.

- ایسنا/کردستان رییس پلیس راهور استان کردستان گفت: با توجه به سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان، محدودیت های ترافیکی طی امروز و فردا در برخی از نقاط شهر سنندج اعمال می شود.

رضا همتی زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه های استان اظهار کرد: از امروز چهارشنبه در مسیرهای منتهی به میدان آزادی (خیابان مولوی، وکیل، حسن آباد) ممنوعیت و محدودیت رفت و آمد وسایل نقلیه اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: امروز تردد خودروهای شخصی از تقاطع خیابان کشاورز نبش خیابان وکیل، خیابان آبیدر یا صفری نبش کوچه سوسن، خیابان حسن آباد تقاطع تعریف و فلسطین به سمت میدان آزادی ممنوع است، اما برای اینکه مردم بتوانند با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به امور خود برسند تردد تاکسی در این مسیر مجاز است.

رییس پلیس راهور استان کردستان افزود: همچنین فردا پنجشنبه نیز به دلیل حضور رییس جمهور و سخنرانی در میدان آزادی این محدودیت و ممنوعیت در خیابان های اطراف گسترش پیدا می کند، لذا از مردم درخواست داریم از این مسیرها حرکت نکنند یا از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های ترافیکی ویژه سفر رییس جمهور به سنندج

اعمال محدودیت های ترافیکی ویژه سفر رییس جمهور به سنندج