مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 17:452023-11-09سياسي

آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت انتخابات اسفند


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در کرمانشاه آمادگی کامل برای تأمین امنیت حداکثری جهت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه امسال وجود دارد.

- /برخورد با مجرمان در کرمانشاه تشدید می شود   فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در کرمانشاه آمادگی کامل برای تأمین امنیت حداکثری برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه امسال وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان در کمیسیون عملیات استان که به میزبانی شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات اسفندماه یکی از مهم ترین رویدادهای سیاسی کشور به شمار می رود و دستگاه های زیادی برای برگزاری آن مسئولیت دارند.

وی افزود: یکی از مهم ترین و حساس ترین مسئولیت های برگزاری این رویداد مهم که موضوع تأمین امنیت آن است به پلیس سپرده شده است و از همین رو باید از هم اکنون آمادگی های لازم برای انجام این وظیفه خطیر کسب شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بابیان اینکه پلیس علاوه بر تلاش برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، آماده تأمین امنیت حداکثری این رویداد مهم ملی است، گفت: پرهیز از هرگونه اقدامی به نفع یا علیه کاندیداها از دیگر موضوعاتی است که همکاران ما سرلوحه کار خود قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت انتخابات اسفند

آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت انتخابات اسفند