مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 12:352023-11-04سياسي

تا پایان گام دوم انقلاب اثری از اسراییل باقی نمی ماند


مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور گفت: به برکت خون شهدا، تا پایان گام دوم انقلاب اثری از اسراییل باقی نمی ماند.

- ایسنا/کردستان مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور گفت: به برکت خون شهدا، تا پایان گام دوم انقلاب اثری از اسراییل باقی نمی ماند.

حجت الله عبدالملکی، امروز شنبه (13 آبان) در راهپیمایی یوم الله 13 آبان در جمع مردم کردستان اظهار کرد: اسراییل، سرمایه اجتماعی کشورهای مسلمان را کاهش داده و مهم ترین ضربه اقتصادی جهان اسلام به شمار می رود.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران، بعد جدیدی از جبهه اقتصادی در برابر اسراییل تشکیل داده است که صهونیسم را در همه ابعاد نابود می کند.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، با تاکید بر اینکه تمام کشورهای اسلامی، غرب و شرق آفریقا و سایر نقاط دیگر دنیا، مدیون جمهوری اسلامی هستند و اکنون مردم مسلمان می داد که اگر جمهوری اسلامی وجود نداشت، امکان زندگی برای هیچ موجودی در این منطقه وجود نداشت.

وی ادامه داد: دیپلماسی و حمایت اندک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران از حزب الله و لبنان، عملا سرعت رشد اسراییل را محدود کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا پایان گام دوم انقلاب اثری از اسراییل باقی نمی ماند

تا پایان گام دوم انقلاب اثری از اسراییل باقی نمی ماند