مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-07فرهنگي

درباره جایزه «سرباز وطن» / از «چشم ایرانی» تا «پاییز پنجاه سالگی»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، جایزه «سرباز وطن» که در سال های اخیر به جشنواره «سینماحقیقت» اضافه شده، - درباره جایزه سرباز وطن / از چشم ایرانی تا پاییز پنجاه سالگی تجربی و پویانمایی، جایزه سرباز وطن که در سال های اخیر به جشنواره سینماحقیقت اضافه شده، به آثاری تعلق می گیرد که در راستای ترویج فرهنگ مقاومت و آبادانی ایران است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، جایزه سرباز وطن که در سال های اخیر به جشنواره سینماحقیقت اضافه شده، به آثاری تعلق می گیرد که در راستای ترویج فرهنگ مقاومت و آبادانی ایران است.

این جایزه با تاکید بر هویت، انسجام ملی و تمرکز بر موضوع تلاش در راه آبادانی ایران، به کارگردان یا شخصیت یک مستند اهدا می شود.

بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در 13 دی 1398 جشنواره بین المللی سینماحقیقت در چهاردهمین دوره خود که آذر و دی 1399 برگزار شد، جایزه ای به نام این شهید بزرگوار نام گذاری و جایزه ویژه ای به فیلم هایی با محور انقلاب اسلامی، دفاع و مقاومت را در نظر گرفت.

محمد حمیدی مقدم، مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و دبیر جشنواره بین المللی سینما حقیقت در مراسم اختت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درباره جایزه «سرباز وطن» / از «چشم ایرانی» تا «پاییز پنجاه سالگی»

درباره جایزه «سرباز وطن» / از «چشم ایرانی» تا «پاییز پنجاه سالگی»