مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:102023-10-25دانش

شاخص های سهمیه ورود بخش های آموزش عالی به شانزدهمین المپیاد فرهنگی-ورزشی بررسی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان؛ جلسه مدیران کل تربیت بدنی بخش های آموزش عالی (پیام نور، فرهنگیان، - شاخص های سهمیه ورود بخش های آموزش عالی به شانزدهمین المپیاد فرهنگی-ورزشی بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان؛ جلسه مدیران کل تربیت بدنی بخش های آموزش عالی (پیام نور، فرهنگیان، فنی و حرفه ای و جامع علمی و کاربردی) با حضور ابراهیم علی دوست مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان و مسئولان اداره کل تربیت بدنی در محل این سازمان برگزار شد.

این جلسه به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه ریزی و نحوه حضور و شرکت نمایندگان این بخش ها در رویداد های ورزش دانشگاهی (مسابقات منطقه ای کسب سهمیه المپیاد و المپیاد های ورزشی) برگزار شد.

در ابتدای این جلسه ضمن خوش آمد گویی، مدیران کل هرکدام از بخش ها نظرات و پیشنهادات خود در خصوص موضوع مطروحه (نحوه مشارکت بخش ها و سرانه حق الشرکت دانشگاه ها در رویداد های ورزشی) را اعلام کردند و پس از بحث و تبادل نظر تصمیم بر آن شد در جلسه ای که با حضور دبیران مناطق دهگانه برگزار می گردد نظرات و پیشنهادات آن ها مورد بررسی قرار گرفته و در خصوص آن ها تصمیم گیری لازم به عمل آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های سهمیه ورود بخش های آموزش عالی به شانزدهمین المپیاد فرهنگی-ورزشی بررسی شد

شاخص های سهمیه ورود بخش های آموزش عالی به شانزدهمین المپیاد فرهنگی-ورزشی بررسی شد