مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 16:452023-11-21بين الملل

اهمیت زمان رونمایی از دستاورد تازه دفاعی ایران از نگاه المانیتور


یک پایگاه خبری در گزارشی به ویژگی ها و مزیت های موشک هایپرسونیک تازه ایران پرداخته و با توجه به زمان رونمایی آن در میان تحولات منطقه، آن را موجب تقویت توانمندی های دفاعی ایران تلقی کرد.

- یک پایگاه خبری در گزارشی به ویژگی ها و مزیت های موشک هایپرسونیک تازه ایران پرداخته و با توجه به زمان رونمایی آن در میان تحولات منطقه، آن را موجب تقویت توانمندی های دفاعی ایران تلقی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رونمایی ایران از یک موشک هایپرسونیک جدید در یک پایگاه خبری، تقویت بالقوه توانمندی های نظامی ایران در بحبوحه جنگ رژیم صهیونیستی-حماس توصیف شده است.

پایگاه خبری المانیتور در این باره نوشت: نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از موشک هایپرسونیک فتاح 2 در دانشگاه علوم هوا فضا عاشورا و با حضور آیت الله سید علی خامنه ای مقام معظم رهبری ایران رونمایی کرد.

ایران اولین موشک هایپرسونیک خود را در ژوئن رونمایی کرده و گفته بود این موشک قادر به اصابت به اهدافی در فاصله هزار و 400 کیلومتری است.

بر اساس گزارش رسانه های دولتی ایران، فتاح 2 هم در دسته بندی موشک های گلایدر هایپرسونیک و هم موشک های کروز هایپرسونیک قرار دارد.

کلاهک گلایدر هایپرسونیک ها توسط موشکی مانند موشک های بالستیک پرتاب می شوند، در حالی که موشک های کروز هایپرسونیک خودشان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت زمان رونمایی از دستاورد تازه دفاعی ایران از نگاه المانیتور

اهمیت زمان رونمایی از دستاورد تازه دفاعی ایران از نگاه المانیتور