مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 12:052023-10-31سياسي

رییس سازمان محیط زیست کشور از تالاب خشکیده هامون بازدید کرد


رییس سازمان محیط زیست کشور به همراه رییس منابع طبیعی کشور و جمعی از مسوولان سیستان و بلوچستان امروز سه شنبه از بستر تالاب خشکیده هامون بازدید کردند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان محیط زیست کشور به همراه رییس منابع طبیعی کشور و جمعی از مسوولان سیستان و بلوچستان امروز سه شنبه از بستر تالاب خشکیده هامون بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به اهمیتی که مقابله با پدیده گرد و غبار در سیستان و بلوچستان برای دولت سیزدهم دارد، برای نخستین بار جلسه ستاد ملی مقابله با پدیده گرد و غبار در این استان برگزار خواهد شد.

با توجه به اهمیت سیستان و بلوچستان برای دولت سیزدهم، رییس سازمان حفاظت محیط زیست برای دومین بار در استان حضور پیدا کرده تا از طرف رییس جمهور پیگیر چالش های محیط زیستی مردم منطقه باشد.

پیگیری مصوبات قبلی سفر رییس سازمان حفاظت محیط زیست، بازدید از آخرین شرایط تالاب هامون، بررسی وضعیت چاه نیمه ها و برگزاری ستاد ملی مقابله با پدیده گرد و غبار از برنامه های دیگر سلاجقه در این سفر است.

شانزدهمین جلسه ستاد ملی مقابله با پدیده گرد و غبار با حضور نمایندگانی از تمام دستگاه های مسئول در این استان برگزار خواهد شد.

با توجه به اهمیت مقابله با پدیده گرد و غبار در سیستان و بلوچستان برای دولت سیزدهم، برای نخستین بار است که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان محیط زیست کشور از تالاب خشکیده هامون بازدید کرد

رییس سازمان محیط زیست کشور از تالاب خشکیده هامون بازدید کرد