مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 12:452023-10-25اقتصادي

برج طغرل با اعتبار 250 میلیارد تومان مرمت می شود


معاون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه مرمت برج طغرل با اعتبار 1 میلیارد تومان آغاز شده است، گفت: لکه گیری و اتمام کار مرمت در برج طغرل به اعتباری در حدود 250 میلیارد تومان نیاز دارد که دستور تأمین آن صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، علی دارابی معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صبح امروز در بازدید از برج طغرل شهرری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرمت برج طغرل با اعتبار 1 میلیارد تومان آغاز شده و در حال حاضر در مراحل پایانی مرمت قرار دارد.

لکه گیری ها و اتمام کار مرمت در برج طغرل به اعتباری در حدود 250 میلیارد تومان نیاز دارد که دستور تأمین آن صادر شد.

وی در ادامه گفت: شهردار منطقه در خصوص تدقیق حریم برج طغرل درخواست بازنگری داشت که در دستور کار قرار دارد و مطالعات آن انجام شده است .

معاون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: در حوزه میراث فرهنگی تلاش می کنیم هم از میراث فرهنگی  صیانت کنیم و هم از حقوق عامه مردم دفاع و همچنین با هدف توسعه کشور تلاش می کنیم تا راهبرد وزارت خانه با همکاری شهرداری ها و سایر دستگاه اجرایی شود.

دارابی در پایان خاطرنشان کرد: برج طغرل یکی از قطب های مهم و بزرگ گردشگری در استان تهران است لذا از اقدامات صورت گرفته در جهت زیباسازی و حفظ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برج طغرل با اعتبار 250 میلیارد تومان مرمت می شود

برج طغرل با اعتبار 250 میلیارد تومان مرمت می شود