مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 10:002023-10-25سياسي

آغاز بزرگترین مزایده خودرویی کشور در کرمان


بزرگترین مزایده خودرویی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری در کرمان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز و با حضور مسؤولان کشوری و استانی بزرگترین مزایده خودرویی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری با عرضه یک هزار و 367 خودرو آغاز شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در سخنانی اظهار کرد: 417 شهید مبارزه با موادمخدر در استان کرمان تقدیم شده است.

کوروش احمدیوسفی ادامه داد: در استان کرمان اقدامات بین بخشی واحدها برای مقابله با قاچاق موادمخدر مثال زدنی بوده و کشفیات بالا نشان دهنده عملکرد مطلوب توسط مجموعه های مرتبط است.

وی عنوان کرد: دو مزایده فروش خودرو در کرمان برگزار کردیم که یکی از آنها بزرگترین مزایده در عمر ستاد مبارزه با موادمخدر ریاست جمهوری بوده است.

احمدیوسفی با قدردانی از همراهی و اقدامات بین بخشی و به ویژه حمایت های شبانه روزی بخشی دادستان مرکز استان کرمان و معاونان وی برای برگزاری مزایده های خودرویی ابراز داشت: امروز بزرگترین مزایده خودرویی آغاز شد و یک هزار و 367 خودرو را به معرض فروش گذاشته ایم که 59 خودروی سنگین، 133 موتورسیلکلت و بقیه خودروهای سبک هستند.

وی اظهار داشت: در این مزایده همچنین ماشین هایی که از سال های 82 تا 1401 مانده نیز تعیین تکلیف می شود و به سرانجام می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بزرگترین مزایده خودرویی کشور در کرمان

آغاز بزرگترین مزایده خودرویی کشور در کرمان