مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-15سياسي

کتابخانه مرکزی خرم آباد 4 هزار و 500 عضو فعال دارد


مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان گفت: کتابخانه مرکزی خرم آباد پس از دو ماه از بهره برداری 4 هزار و 500 عضو فعال دارد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان گفت: کتابخانه مرکزی خرم آباد پس از دو ماه از بهره برداری 4 هزار و 500 عضو فعال دارد.

سید سجاد راستخانه امروز 24 آبان ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این هفته به واسطه گرامیداشت و پاسداشت مرجع عالی قدر، اندیشمند و فیلسوف ایرانی، علامه طباطبایی (ره) به نام هفته کتاب در تقویم ایران ثبت شده است.

وی گزارشی از اقدامات انجام شده اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان طی یک سال گذشته بیان کرد و افزود: مأموریت اصلی اداره کل کتابخانه های لرستان، فراهم کردن امکانات و شرایط با در اختیار گذاشتن منابع مختلف همچون کتاب های مناسب، برنامه های فرهنگی، سالن های مطالعه، برای ارتقا سطح علم، دانش و آگاهی مردم است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان با بیان اینکه 59 کتابخانه فعال در استان وجود دارد، اضافه کرد: از این تعداد 20 کتابخانه مشارکتی و 39 کتابخانه نهادی هستند که از این 39 کتابخانه نهادی 8 کتابخانه روستایی هستند.

راستخانه متراژ کتابخانه های نهادی لرستان را 21 هزار مترمربع عنوان کرد و گفت: به ازای هر 100 نفر در لرستان یک و نیم مترمربع فضای کتابخانه ای وجود دارد که استاندارد این رقم به ازای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه مرکزی خرم آباد 4 هزار و 500 عضو فعال دارد

کتابخانه مرکزی خرم آباد 4 هزار و 500 عضو فعال دارد