مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-08سياسي

باید بنادر مناسب و به روز داشته باشیم/حضور شرکت های بین المللی برای توسعه ترانزیت


معاون اسبق امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برای توسعه دریامحور به توسعه بنادر مناسب و به روز باید به تامین ناوگان دریایی در بخش تجاری و نظامی توجه کنیم.

- معاون اسبق امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برای توسعه دریامحور به توسعه بنادر مناسب و به روز باید به تامین ناوگان دریایی در بخش تجاری و نظامی توجه کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای بند یک اصل یکصد و دهم قانون اساسی و پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام، سیاست های کلی توسعه دریا محور را برای اقدام به روسای قوای سه گانه و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ کردند که برخی از این محورها شامل سیاست گذاری یکپارچه امور دریایی و تقسیم کار ملی، توسعه فعالیت های اقتصادی دریامحور و ایجاد قطب های توسعه دریایی پیشران، تسهیل و توسعه سرمایه گذاری و مشارکت داخلی و خارجی، افزایش سهم کشور در حمل و نقل دریایی و ترانزیت با ایجاد و تقویت شبکه حمل و نقل ترکیبی و.

است.

در این راستا سید علی استیری_معاون اسبق امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی - در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه دسترسی به دریا خصوصا آب های آزاد برای هر کشوری موهبت الهی است، گفت: توسعه دریا محور برای کشوری که چند هزار کیلومتر ساحل در شمال و جنوب دارد یک مزیت است و ما از این جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید بنادر مناسب و به روز داشته باشیم/حضور شرکت های بین المللی برای توسعه ترانزیت

باید بنادر مناسب و به روز داشته باشیم/حضور شرکت های بین المللی برای توسعه ترانزیت