مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-06سياسي

معرفی گردشگری مازندران نیازمند کار حرفه ای در حوزه رسانه است


استاندار مازندران با تاکید بر این که ارتقاء سطح کیفی خبر و اطلاع رسانی در حوزه گردشگری، یکی از نیازهای این استان است، گفت: هنوز رسانه های مازندران کار حرفه ای در حوزه گردشگری انجام ندادند.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران با تاکید بر این که ارتقاء سطح کیفی خبر و اطلاع رسانی در حوزه گردشگری، یکی از نیازهای این استان است، گفت: هنوز رسانه های مازندران کار حرفه ای در حوزه گردشگری انجام ندادند.

استاندار مازندران با بیان این که ارتقا سطح کیفی خبر و اطلاع رسانی در حوزه گردشگری یکی از نیازهای استان است، گفت: هنوز کار حرفه ای در حوزه رسانه ها در رابطه با گردشگری انجام نشده است.

سیدمحمود حسینی پور شامگاه 14 آبان ماه در نخستین اختتامیه جشنواره خزر که به میزبانی چالوس برگزار شد، با بیان اینکه یکی از ملزومات کار رسانه ای معرفی تمدن مازندران به نسل جدید است، اظهار کرد: از منظر تمدن مازندران یکی از بزرگترین افتخارات ما این است که این استان صاحب تمدن بزرگی است و مردم مازندران اولین حکومت شیعی را تشکیل داده و در شکل گیری نهضت های اسلامی نقش موثری داشتند.

وی با بیان اینکه استان مازندران در سطح ملی در همه حوزه ها حرفی برای گفتن دارد، افزود: اگر بخواهیم مازندران را آن طور که هست معرفی کنیم در چهارچوب جشنواره بهتر می توان آن را معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی گردشگری مازندران نیازمند کار حرفه ای در حوزه رسانه است

معرفی گردشگری مازندران نیازمند کار حرفه ای در حوزه رسانه است