مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 20:202023-11-05اقتصادي

حمایت اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری از ایده های رونق فضای کسب و کار


رییس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: این مجموعه از پیشنهاداتی که در راستای بهبود فضای کسب و کار در استان ارائه می شود حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری خبرگزاری فارس از شهرکرد، شهرام زارع عصر امروز در جلسه کمیسیون کارآفرینی، توسعه اقتصاد و دانش بنیان اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: اتاق بازرگانی استان از پیشنهاداتی که در راستای بهبود فضای کسب و کار ارائه می شود حمایت می کند و اعضای این کمیسیون نیز می توانند با ارائه نظرات کارشناسی در تحقق این موضوع کمک کنند.

رییس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به اینکه اعزام نمایندگان کمیسیون های موجود در اتاق های بازرگانی سطح کشور به نمایشگاه های بین المللی در دستور کار اتاق بازرگانی ایران قرار دارد هرساله بودجه ای به این امر اختصاص پیدا می کند چرا که حضور در این نمایشگاه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می تواند تاثیرات مطلوبی داشته باشد.

وی افزود: کمیسیون تسهیل و رشد محصولات دانش بنیان اتاق بازرگانی ایران بسیار قوی است بنابراین توصیه می شود اعضای کمیسیون کارآفرینی اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری نیز اقدامات و فعالیت های کمسیون ذکر شده را رصد کرده و از آن ها ایده بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری از ایده های رونق فضای کسب و کار

حمایت اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری از ایده های رونق فضای کسب و کار