مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:222023-11-13سياسي

قله های مهم نطق رییس جمهور در اجلاس ریاض


دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در یادداشتی درباره سخنرانی رییس جمهور در ریاض به نکات مهم این سخنرانی از تمرکز روی آمریکا به عنوان ریشه بحران تا تأکید بر دولت واحد فلسطینی و تجلیل از حماس قهرمان اشاره کرد.

- دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در یادداشتی درباره سخنرانی رییس جمهور در ریاض به نکات مهم این سخنرانی از تمرکز روی آمریکا به عنوان ریشه بحران تا تأکید بر دولت واحد فلسطینی و تجلیل از حماس قهرمان اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی ظهر شنبه 20 آبان 1402 در اجلاس اضطراری سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی درباره جنگ غزه در ریاض عربستان سعودی سخنرانی داشت؛ در یادداشت احسان صالحی درباره قله های مهم نطق رییس جمهور در اجلاس ریاض به ترتیب می خوانیم: 1- اجلاس اضطراری سازمان همکاری اسلامی دیرهنگام برگزار شد.

رییس جمهور کشورمان در همان روزهای اول بحران، پیشنهاد برگزاری اجلاس فوق العاده را بیان کرده بود که سرانجام پس از 5 هفته از آغاز جنایات رژیم صهیونیستی به صورت مشترک با اتحادیه عرب برگزار شد.

2- رییس جمهور از لحظه عزیمت، رویکرد اصلی خود را در این سفر، تمرکز بر ریشه بحران یعنی حمایت های امریکا از رژیم اشغالگر قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قله های مهم نطق رییس جمهور در اجلاس ریاض

قله های مهم نطق رییس جمهور در اجلاس ریاض