مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-14سياسي

ماجرای تجمع متقاضیان استخدام در پتروشیمی گچساران چه بود؟


تعدادی از افراد متقاضی استخدام در شرکت پتروشیمی گچساران، مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد تعدادی از افراد متقاضی استخدام در شرکت پتروشیمی گچساران، مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.

حسین یکی از تجمع کنندگان در گفت وگو با ایسنا مدعی شد که شفاف نبودن برخی شرایط مندرج در دفترچه آزمون - مهلت ثبت نام تا 25 آبان تعیین شده - و هم چنین پاسخگو نبودن مسئولان امر، دلیل اعتراض این افراد است.

وی که از متقاضیان استخدام در پتروشیمی گچساران است، افزود: با وجود این که مدت هاست ساکن این شهر هستیم اما وقتی برای دریافت استشهادنامه بومی شهرستان مراجعه می کنیم موافقت نمی شود و ما را غیربومی می دانند.

ایمان یکی دیگر از این تجمع کنندگان اظهار کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه با رسانه ها اعلام کرده بود، تمام ساکنان استان کهگیلویه و بویراحمد بومی تلقی می شوند، اما هم اکنون این گونه نیست و مسئولان فرمانداری حرف های دیگری می زنند و متولیان امر صدور گواهی بومی را به تأخیر انداخته اند و مهلت ثبت نام رو به پایان است.

مهدی یکی دیگر از متقاضیان در این زمینه تصریح کرد: شهر دوگنبدان، مرکز شهرستان گچساران یک شهر مهاجرپذیر است، 20 سال است که در این شهر سکونت دارم، واقعا این درست نیست که غیربومی تلقی شوم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تجمع متقاضیان استخدام در پتروشیمی گچساران چه بود؟

ماجرای تجمع متقاضیان استخدام در پتروشیمی گچساران چه بود؟