مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-12سياسي

امام جمعه سمنان: مسائل کم ارزش ما را دچار اختلاف درونی نکند


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: در شرایط جنگی نباید بر سر مسائل کم ارزش با یکدیگر دچار اختلاف شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهمیرزاد، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی که در مجتمع شهید کلاهدوز شهمیرزاد برگزار شد، با تقدیر از تلاش های بسیج سازندگی در بخش های مختلف اظهار کرد: قرآن کریم در آیات 45 تا 47 سوره انفال، 6 نکته مهم را به مؤمنان توصیه می کند که به تعبیر علامه طباطبایی، نسخه دستور جنگ جامعی با دشمنان است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه ایران جنگ های مختلفی نظیر جنگ سیاسی، اقتصادی و نظامی را تجربه کرده است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تأکید فرموده اند در حال جنگ با دشمنان هستیم که یکی از نمونه های عینی آن، جنگ اقتصادی است.

مطیعی، تلاش جهادگران اقتصادی در دوران تحریم را بسیار مهم و حیاتی دانست و گفت: تمام آنهایی که با روحیه جهادی در حال کار و تلاش و سازندگی هستند، باید توصیه های قرآن کریم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه صنایع دستی و دیگر اجزای اقتصاد خرد یکی از بخش های اقتصاد مقاومتی هستند، اظهار کرد: قرآن کریم می فرماید در جنگ باید صلابت و ثبات قدم داشته باشید و صبر و استقامت پیشه کنید و موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سمنان: مسائل کم ارزش ما را دچار اختلاف درونی نکند

امام جمعه سمنان: مسائل کم ارزش ما را دچار اختلاف درونی نکند