مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-21بين الملل

آستین به زلنسکی تضمین می دهد؟


سفر آستین به اوکراین برای دادن این اطمینان به زلنسکی است که علی رغم مخالفت های کنگره و همچنین سرگرم بودن آمریکا به جنگ غزه، واشنگتن از اوکراین غافل نخواهد شد و در چهارچوب های قانونی مورد تایید کنگره کمک های خود به این کشور را ادامه خواهد داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، لوید آستین، وزیر دفاع ایالات متحده، روز دوشنبه بدون اعلام قبلی وارد کی یف شد تا به رهبران اوکراین اطمینان دهد که ایالات متحده به حمایت از مبارزه کشورشان علیه تهاجم روسیه ادامه خواهد داد.

آستین در ایستگاه قطار در کی یف مورد استقبال بریجیت برینک سفیر ایالات متحده در اوکراین و ژنرال کیپلینگ کالر وابسته دفاعی ایالات متحد قرار گرفت و ژنرال آمریکایی کریستوفر کاولی، که به عنوان فرمانده عالی ناتو در اروپا خدمت می کند، در این سفر همراه وی بود .

مقامات ارشد دفاعی ایالات متحده گفتند که آستین برای بحث در مورد جنگ فوری زمستانی و برنامه ریزی برای کمک های امنیتی آینده به کی یف سفر کرده است.

این سفر دومین سفر آستین به اوکراین پس از آغاز جنگ است، اولین دیدار او از کی یف در آوریل 2022، درست دو ماه پس از تهاجم گسترده روسیه انجام شد.

سفر اخیر آستین به اوکراین در حالی صورت گرفت که با شروع زمستان، مقامات اوکراینی و غربی متقاعد شده اند که ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه، مانند زمستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستین به زلنسکی تضمین می دهد؟

آستین به زلنسکی تضمین می دهد؟