مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 18:402023-11-04پزشكي

راه اندازی خط تلفن گویا برای بیماران خارجی در شیراز


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به ارائه خدمات درمانی 8 هزار و 960 بیمار کشورهای خارجی از ابتدای سال جاری تاکنون، از راه اندازی خط تلفن گویا برای بیماران خارجی در مرکز پایش مراقبت های درمانی(MCMC) علاوه بر زبان فارسی، - ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به ارائه خدمات درمانی 8 هزار و 960 بیمار کشورهای خارجی از ابتدای سال جاری تاکنون، از راه اندازی خط تلفن گویا برای بیماران خارجی در مرکز پایش مراقبت های درمانی(MCMC) علاوه بر زبان فارسی، به زبان های عربی و انگلیسی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدوحید حسینی امروز، 13 آبان در نشست گردشگری سلامت دانشگاه های علوم پزشکی قطب جنوب و جنوب شرقی کشور با اشاره به اهمیت حوزه گردشگری و توریسم درمانی گفت: حرکت مطلوب و اثرگذاری در حوزه گردشگری سلامت شیراز آغاز شده است که این امر با ارائه خدمات درمانی باکیفیت، بهترین اعتباربخشی را به همراه دارد و می تواند برای دیگر استان ها نیز الگو باشد.

وی با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این نشست و فعالان حوزه گردشگری، بر همه جانبه نگری و برنامه ریزی دقیق، برای انجام اقدامات صحیح و نتیجه بخش تاکید کرد.

حسینی، یکی از نتایج اثربخش در حوزه گردشگری و توریسم درمانی را معرفی دستاوردهای علمی و درمانی ایران در دنیا و کشورهای منطقه است، چراکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خط تلفن گویا برای بیماران خارجی در شیراز

راه اندازی خط تلفن گویا برای بیماران خارجی در شیراز