مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 19:002023-10-24اقتصادي

مناقصه برف روبی شهر زنجان یک شرکت کننده داشت


شهردار زنجان با بیان اینکه مبلغ 9 میلیارد تومانی برای برف روبی و حل مشکلات از جمله ایجاد آرامش قابل توجه نیست، گفت: در سال جاری مناقصه ستاد برف روبی در زنجان فقط یک شرکت کننده داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان عصر امروزدر جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با تاکید بر اینکه عملیات زمستانی نیروهای شهرداری از جمله برف روبی در سال گذشته روند قابل قبولی را داشته است، اظهار کرد: به همین دلیل امکان دسترسی داشتن به تجهیزات و ماشین آلات برف روبی لازم و ضروری است.

شهردار زنجان با تاکید بر اینکه هزینه های خواب ماشین آلات شهرداری تعدیل شده است، تصریح کرد: این هزینه های خواب در سال های گذشته بالا بوده است.

وی تاکید کرد: در مورد هزینه ها سعی می شود که با دقت کامل عمل شده و صرفه جویی انجام شود و در این میان باید از سپاه برای در اختیار قرار دادن تجهیزات تقدیر شود.

فیرزفر با بیان اینکه تجهیزات و ماشین آلات زمستانی اجاره شده در فصول خواب در اقدامات عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد، ادامه داد: در واقع می توان گفت که خواب این ماشین آلات صرفا خواب نیست و یک آمادگی به شمار می رود.

شهردار زنجان با تاکید بر اینکه قرارداد برف روبی در زمستان نباید در یک لایحه قرارداده شود، افزود: در این حوزه هیج ریسکی را نمی‎توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناقصه برف روبی شهر زنجان یک شرکت کننده داشت

مناقصه برف روبی شهر زنجان یک شرکت کننده داشت