مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-01سياسي

مؤسس گردان های قسام در قدس: مردم ایران وفادارترین ملت در کنار فلسطین هستند


مؤسس گردان های قسام در قدس مردم ایران را وفادارترین ملت در کنار فلسطین معرفی کرد و گفت: پایمردی و شهادت رمز ایستادگی مردم مظلوم فلسطین در مقابل اسراییل تا دندان مسلح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، اجتماع نحن شباب المقاومت امروز با حضور اقشار مختلف مردم، مسوولان و همچنین مهمان ویژه این مراسم تیسیر سلیمان مؤسس گردان های قسام در قدس در مسجد شهرک ویس القرن شهر روانسر برگزار شد.

وی اظهار کرد: من از فلسطین خدمت رسیده ام که در و دیوار آن بوی شهادت می دهد فلسطینی که ندای مظلوم به گوش می رسد و مزه پیروزی زیر زبان ما است.

مؤسس گردان های قسام در قدس ادامه داد: در آن زمان که فرزندان کوچکی بودیم وقتی در مسجدالاقصی، مدارس و دانشگاه ها قدم می زدیم چیزی جز کشتار، خونریزی و قتل عام در خیابان های فلسطین نمی دیدیم و گروه کتائب القسام را با مشارکت حدود 40 تن از  جوانان تشکیل دادیم درحالی که چیزی برای مبارزه به رژیم اسراییل نداشتیم.

  *فلسطین امروز مقتدرانه قد علم کرده است وی افزود: در قدس روزگاری منتظر سلاح از کشورهای همسایه بودیم که خبری نشد به همین دلیل تصمیم گرفتیم کار را با وارد شدن به پادگان منطقه اسراییلی ها شروع کنیم برای این کار سربازان اسراییلی را ربوده و آن ها را خلع سلاح می کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مؤسس گردان های قسام در قدس: مردم ایران وفادارترین ملت در کنار فلسطین هستند

مؤسس گردان های قسام در قدس: مردم ایران وفادارترین ملت در کنار فلسطین هستند