مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 22:502023-10-26سياسي

دبیر حزب ایران قوی در هرمزگان معرفی شد


با حضور خشایار نادی دبیر کل حزب ایران قوی و اعضای شورای مرکزی، سجاد جلال زاده نانگی به عنوان دبیر این حزب در هرمزگان معرفی شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، با حضور خشایار نادی دبیر کل حزب ایران قوی و اعضای شورای مرکزی، سجاد جلال زاده نانگی به عنوان دبیر این حزب در استان هرمزگان معرفی شد.

خشایار نادی در این مراسم که جمعی از نخبگان و فعالان اجتماعی حضور داشتند، با محکوم ساختن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، کودک کشی و جنایتکاری را در ذات این رژیم سراسر ظلم و تاریکی برشمرد و تاکید کرد: راهبرد ایران قوی مورد تاکید رهبری معظم انقلاب اسلامی است و این حزب نیز تاکید خود را بر تحقق بیانات و تاکیدات ایشان در این عرصه قرار داده و از حضور جوانان در بستر این فعالیت ها و اقدامات استقبال می کند.

به گفته وی، در گام دوم انقلاب اسلامی، جوانان نقش آفرین جدی عرصه توسعه کشور هستند و در این راستا در قالب فعالیت های سیاسی و اجتماعی می توان آموزش های لازم را به آنان برای بروز در میدان های مختلف عرصه و ارائه کرد.

نادی با تصریح بر این که پیشرفت های کشور در عرصه اطلاعاتی و امنیتی و نظامی مرهون تلاش شبانه روزی، ایمان به خدا و باورمندی به نسل جوان است، گفت: میدان دادن به نسل جوان جامعه می تواند بسیاری از وابستگی ها را رفع و کشور را در دیگر حوزه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر حزب ایران قوی در هرمزگان معرفی شد

دبیر حزب ایران قوی در هرمزگان معرفی شد