مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 13:152023-11-01اجتماعي

روند تعیین تکلیف خودروهای توقیفی سرعت می گیرد


با هدف ساماندهی و تعیین تکلیف خودروهای توقیفی دارای دستور از مراجع قضایی که در پارکینگ های استان موجود است، مکاتباتی با مراجع قضایی شهرستان های کشور انجام می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان حسن خانجانی ظهر امروز در جلسه تعیین تکلیف وسایل نقلیه بلاتکلیف در پارکینگ های سطح استان اظهار کرد: روند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه باید با حفظ حقوق بیت المال و مالکیت اشخاص باشد، به این دلیل تعیین تکلیف خودروهای توقیفی از اولویت های دادستانی هاست.

وی عنوان کرد: به همین منظور در اقدامی مبتکرانه از سال گذشته برای تعیین تکلیف خودروهای دارای دستور تا قبل از سال 1400 که به مدت طولانی در پارکینگ ها بود، مکاتباتی از سوی این دادستانی با مراجع قضایی شهرستان های مختلف کشور، برای تعیین تکلیف این وسایل انجام گرفته و به نتایج خوبی نیز رسیده.

ایم.

دادستان همدان افزود: برای تعیین تکلیف این تعداد وسیله نقلیه تمام دادستان ها و رؤسای بخش ها به تازگی از پارکینگ ها بازدیدهای میدانی داشته اند.

وی عنوان کرد: برای حمایت از حقوق مردم و کاهش پرونده های قضایی و انتظامی نیز همچنان که سابقاً بر این دستور داده شده، تا وسیله نقلیه غیرمقصر در تصادفات در صورتی که راننده مقصر اعتراضی به نظر افسر کارشناس تصادفات ندارد به پارکینگ دلالت داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند تعیین تکلیف خودروهای توقیفی سرعت می گیرد

روند تعیین تکلیف خودروهای توقیفی سرعت می گیرد