مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-01پزشكي

با فرزندان بی انگیزه به درس خواندن چه کنیم؟


چگونه نوجوانان را به درس خواندن تشویق کنیم؟ احتمالاً شما هم مثل بسیاری دیگر از والدین که این مطلب را مطالعه می کنید، با مشکل درس نخواندن فرزندتان روبرو هستید.

- بسیاری از پدرها و مادرها با وجود آنکه محیط و شرایط مناسبی را برای فرزند خود فراهم می کنند اما از تنبلی و درس نخواندن نوجوانشان شاکی هستند و بیان می کنند که تشویق به درس خواندن به روش های مختلف نیز تاثیری ندارد.

چگونه می توانم فرزند یا دانش آموزم را برای خوب درس خواندن و یادگیری هرچه بهتر ترغیب کنم؟ این سوالی است که والدین و معلمان به طور مرتب با آن دست و پنجه نرم می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چگونه نوجوانان را به درس خواندن تشویق کنیم؟ احتمالاً شما هم مثل بسیاری دیگر از والدین که این مطلب را مطالعه می کنید، با مشکل درس نخواندن فرزندتان روبرو هستید.

بسیاری از پدرها و مادرها با وجود آنکه محیط و شرایط مناسبی را برای فرزند خود فراهم می کنند اما از تنبلی و درس نخواندن نوجوانشان شاکی هستند و بیان می کنند که تشویق به درس خواندن به روش های مختلف نیز تاثیری ندارد.

اما تشویق نوجوانان به درس راه و روش هایی دارد که بیشتر والدین این روش ها را به درستی به کار نمی برند و در نهایت نتیجه برعکس می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با فرزندان بی انگیزه به درس خواندن چه کنیم؟

با فرزندان بی انگیزه به درس خواندن چه کنیم؟