مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-15سياسي

تنفر از آمریکا و اسراییل جهانی شده است


امروز تنها مردم ایران شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل را نمی گویند، بلکه این نفرت و مرگ بر آمریکا و اسراییل گفتن تبدیل به شعار جهانی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد ظهر امروز در اولین یادواره سالگرد شهید حسن براتی از شهدای امنیت که با حضور اقشار مختلف مردم کاشمر در سالن همایش های فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با قدردانی از حضور خانواده های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم و برگزار کنندگان این محفل معنوی اظهار کرد: موضوع شهید و شهادت از جمله موضوعاتی است که در جامعه امروز از منظرهای مختلف نیاز به بازآموزی و درس خوانی دارد.

 معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی با اذعان به اینکه یکی از این منظرها، جامعه آرمانی است که به پنج ویژگی این جامعه در سوره فصلت اشاره شده است، بیان کرد: ایمان، مقاومت و مبارزه، اهل ترس و خوف نبودن، نهراسیدن در مقابل دشمنان و مستکبران، اغتشاشگران و بدخواهان از جمله ویژگی های جامعه آرمانی است که در قرآن به آن اشاره شده است.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران در سایه جامعه ایمانی، جهاد و مقاومت توانست پهلوی را برکنار کند و در مقابل گروهک های مختلف که قصد ضربه زدن به نظام و انقلاب را داشتند بایستد و در هشت سال دفاع مقدس سربلند بیرون بیاید، خاطر نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنفر از آمریکا و اسراییل جهانی شده است

تنفر از آمریکا و اسراییل جهانی شده است