مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 08:052023-11-19اقتصادي

80 درصد تعهدات سنواتی بیمه رازی پرداخت شده است


در ارزیابی حوزه پرداخت خسارت به بیمه گذاران، بالغ بر 80 درصد تعهدات سنواتی بیمه رازی پرداخت شده و می توان گفت 130 درصد از برنامه های این بیمه تحقق یافته است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علی جباری شنبه شب در نشست با فعالان صنعت بیمه استان کردستان که با حضور رییس کل بیمه مرکزی در سالن جلسات هتل شادی سنندج برگزار شد، با اشاره به اینکه حرکت صنعت بیمه به دنبال نقش آفرینی شعب در استان ها است، افزود: هدف از این سفر اعلام آمادگی شرکت بیمه رازی برای پوشش همه خدمات بیمه ای در همه استان های کشور است.

مدیرعامل بیمه رازی تصریح کرد: بیمه تنها صنعتی است که بدون دریافت هیچ کمکی از دولت سعی کرده در اقتصاد کشور نقش آفرینی کند، هر جا صنعت بیمه حضور جدی داشته، به دنبال آن پیشرفت اقتصاد و رفاه اجتماعی به ارمغان آمده است.

وی ادامه داد: حضور صنعت در کردستان دستاورد خوبی داشته است لذا انتظار می رود همکاران ما در صنعت بیمه همراه شوند تا بتوانیم سهم کوچکی در توسعه این استان داشته باشیم.

جباری به نقش اساسی و مهمی شعب و نمایندگان بیمه اشاره کرد و گفت: نمایندگان صنعت بیمه رازی نقش مهمی را برای ارتقاء خدمات به مردم ایفا می کنند و بیش از 80 درصد از خدمات به عهده شعبه های بیمه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد تعهدات سنواتی بیمه رازی پرداخت شده است

80 درصد تعهدات سنواتی بیمه رازی پرداخت شده است