مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 16:152023-10-25حوادث

شناسایی پنج باند کلاهبردار فضای مجازی در مازندران


فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و انهدام 5 باند کلاهبردار فضای مجازی و عودت بیش از 20 میلیارد ریالی وجه مالباختگان در شهرستان بابل خبر داد.

- ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و انهدام 5 باند کلاهبردار فضای مجازی و عودت بیش از 20 میلیارد ریالی وجه مالباختگان در شهرستان بابل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در اجرای طرح های مقابله با جرائم اینترنتی و پیشگیری از کلاهبرداری ها در فضای مجازی، شناسایی و دستگیری کلاهبرداران فضای مجازی در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی کارشناسان پلیس فتا شهرستان بابل 5 باند کلاهبردار که با بهانه های مختلف اقدام به سرقت وجه از حساب شهروندان می کردند، شناسایی شدند.

سردار مفخمی اظهار کرد: پس از همانگی های قضایی و ضمن مسدود سازی حساب سارقان و اعضای این باندها، متهمان شناسایی و در اقدامی عملیاتی دستگیر شدند .

این مقام انتظامی در ادامه از عودت 20 میلیارد ریالی وجه و برداشت های غیر مجاز توسط مجرمان این پرونده به مالباختگان خبر داد و گفت: ارتقاء آگاهی و دانش عمومی در پیشگیری از جرم، به خصوص جرایم سایبری همواره موثر است و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی پنج باند کلاهبردار فضای مجازی در مازندران

شناسایی پنج باند کلاهبردار فضای مجازی در مازندران