مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-05اقتصادي

اخذ سند تک برگ برای بیش از 100 هزار متر مربع از اراضی دولتی زهک


رییس اداره راه و شهرسازی زهک از اخذ سند تک برگی برای بیش از 100 هزار متر مربع از اراضی دولتی این شهرستان در حریم شهر زهک در آبانماه جاری خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره راه و شهرسازی زهک از اخذ سند تک برگی برای بیش از 100 هزار متر مربع از اراضی دولتی این شهرستان در حریم شهر زهک در آبانماه جاری خبر داد.

مرتضی باغبانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه اخذ سند و تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگ با هدف حراست از اراضی دولتی این شهرستان در اولویت کاری قرار دارد، اظهار کرد: در حال حاضر کل وسعت شهرستان زهک بیش از 800 هکتار است که سند این اراضی در راستای افق شهرسازی آینده این منطقه و بر اساس ماده 9 قانون جامع حدنگار به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن به نام دولت صادر شده است.

وی تثبیت مالکیت اراضی، کاهش دعاوی قضایی، تامین زمین مورد نیاز جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن را از مهم ترین اهداف و مزایای اجرای قانون حدنگاری یا کاداستر اراضی ملی و دولتی برشمرد.

رییس اداره راه و شهرسازی زهک خاطر نشان کرد: حفظ و حراست از اراضی دولتی و دفاع از حق و حقوق دولت جهت بکارگیری این ظرفیت برای توسعه این شهرستان از وظایف مهم در این اداره در بخش حقوقی بشمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ سند تک برگ برای بیش از 100 هزار متر مربع از اراضی دولتی زهک

اخذ سند تک برگ برای بیش از 100 هزار متر مربع از اراضی دولتی زهک